اخبار

راه اندازی فارم جدید استخراج در آرژانتین توسط شرکت Bitfarms

شرکت استخراج بیت کوین Bitfarms استخراج ارز دیجیتال را در یک مزرعه بزرگ در آرژانتین آغاز کرده است. ساخت این تسهیلات (مهر 1400) که در اکتبر 2021 آغاز شد، اکنون به مرحله اجرا رسیده است و امکان شروع فرآیند استخراج ارزهای دیجیتال را فراهم می کند.
در فاز اول، این تاسیسات می تواند 10 مگاوات برق برای میزبانی تجهیزات ماینینگ تولید کند. این شرکت انتظار دارد که این امکانات در آینده ماینرهای بیشتری را در خود جای دهد و قدرتی را که ارائه می‌کنند تا پنج برابر افزایش دهد. تا 50 مگاوات، 2.5 EH/s به ظرفیت استخراج فعلی شرکت اضافه می کند. انتظار می رود تا اواسط سال 2023 (ژوئن 1402) به طور کامل عملیاتی شود.
با این حال، به گفته این شرکت، زمانی که به طور کامل تکمیل شود، این مدرن ترین و بزرگترین عملیات معدنی خواهد بود. Bitfarms قبلاً اعلام کرده بود که استخراج کننده های Antminer S19 Pro Hydro را در این مرکز ارائه می دهد که برای نتایج بهتر خنک می شوند.
پیشینه و داستان پروژه
این راه اندازی نشان دهنده آغاز تکمیل پروژه ای است که زمانی به دلیل بحران انرژی که آرژانتین در سال گذشته متحمل آن شد، مورد انتقاد قرار گرفت. در واقع ساخت این مزرعه بزرگ نگرانی هایی را در میان ناظران آرژانتینی ایجاد کرده است که به بررسی ماهیت پروژه و نوع انرژی مصرفی پرداخته اند. Bitfarms یک قرارداد خصوصی با یک تامین کننده برق ترتیب داد که می توانست قیمت های پایین 0.02 دلار در هر کیلووات ساعت را ارائه دهد که هزینه بسیار رقابتی است. اما حتی با وجود این مزیت، BitFarms از افت ناگهانی قیمت بیت کوین در بازارهای بین المللی ابراز نگرانی کرد. در ماه ژوئن، دامیان پولا، مدیر کل مزارع لاتام بیا، اظهار داشت: کاهش قیمت بیت کوین بزرگترین چالش پیش روی صنعت معدن در کوتاه مدت است.

خواندن این مقاله
روند نزولی بازار رمزارزها در آخر هفته

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا