اخبار

رالی ۲۰۰ درصدی اسنک، آشوب جدیدی در دنیای میم کوین ها ایجاد کرد

یک رویداد شگفت ‌انگیز دیگر در دنیای میم کوین ‌ها رخ داد. اسنک مبتنی بر کاردانو (SNEK) یک جهش قیمت عظیم ۲۰۰ درصدی را تجربه کرد. اما هر چقدر هم که این جهش چشمگیر به نظر برسد، معامله گران و سرمایه گذاران باید متوجه یک نکته مهم باشند؛ این جهش بسیار کوتاه مدت و لحظه ای بود و ناشی از کمبود نقدینگی در صرافی غیرمتمرکز بود. بنابراین نباید به عنوان یک افزایش اساسی در ارزش SNEK تلقی شود.

صرافی های غیرمتمرکز یا DEX ها، به دلیل ماهیت مکانیسم های نقدینگی، اغلب می توانند نوسانات قیمتی چشمگیری را نشان دهند. در مورد SNEK، جهش ناگهانی قیمت یک ناهنجاری موقت بود و نه بازتابی از افزایش تقاضا یا تغییر قابل توجهی در احساسات بازار.

ماهیت اسنک نیز همانند سایر میم کوین هاست

به نقل از یوتودی، این میم کوین، مانند بسیاری از همتایان خود، روند معکوس را تجربه کرد. SNEK تقریباً ۳۳ درصد از ارزش خود را نسبت به بالاترین قیمت خود کاهش داده است. این سیر نزولی منحصر به SNEK نیست و در تایید ماهیت فرار و سوداگرانه میم کوین هاست.

می بایست تاکید کنیم که این کاهش قیمت هیچ گونه کلاهبرداری مرتبط با اسنک را نشان نمی دهد. درعوض، ماهیت بازار میم کوین ها را منعکس می‌ کند. بازاری که قیمت ‌ها در واکنش به تغییرات در احساسات سرمایه‌ گذار، روند بازار و چشم‌انداز وسیع‌ تر ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی را تجربه می کنند.

کاهش قیمت اخیر ممکن است باعث نگرانی شود. با این حال باید بدانیم که نوسانات میم کوین به معنی نوسانات قیمت، هم به سمت بالا و هم پایین، بخشی از روند ذاتی آنها است. برای سرمایه گذاران بسیار مهم است که این نوسانات را درک کنند و قبل از ورود به بازار میم ارزها، بررسی لازم را انجام دهند.

خواندن این مقاله
سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI از "جنگ" دولت آمریکا علیه کریپتو شاکی است!

در مورد اسنک، جامعه همچنان احتیاط می کند. علیرغم کاهش اخیر قیمت، علاقه به SNEK و سایر میم کوین ها در بلاک چین کاردانو همچنان ادامه دارد. زیرا TVL، حجم معاملات و فعالیت کلی شبکه در سطح نسبتاً بالایی قرار دارد.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا