اخبار

رالی چشمگیر آدرس های شیبا اینو

آیا قرار است شیب پامپ شود؟

یک تحلیلگر کریپتو، به افزایش چشمگیر فعالیت شبکه شیبا اینو اشاره کرد. او تعداد زیادی از آدرس های SHIB را مشاهده کرد که فقط در یک روز ایجاد شدند.

طبق نمودار Glassnode که او ارسال کرد، ۲۵۳۸ آدرس جدید SHIB تنها در ۲۶ می ایجاد شد. وی خاطرنشان کرد: این بیشترین افزایش آدرس در سه ماه اخیر است.

طبق آمار WhaleStats، تعداد دارندگان Shiba Inu در حال حاضر ۱,۳۰۷,۷۳۴ است. شیبا اینو همچنان توجه جامعه عمومی رمزارزها را به خود جلب می کند زیرا همچنان از توجه به وضعیت این میم کوین چشم پوشی می شود.

قیمت شیبا اینو برای ماه‌ها محدوده ثابتی بین ۰.۰۰۰۰۰۸ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار حفظ کرده است و به بسیاری اجازه می‌ دهد تا توکن ‌های بیشتری جمع کنند.

در زمان نگارش این مقاله توسط کوین لند، SHIB با ۳.۱۱ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۰۸۷ دلار رسید.

در همین حال، توکن سوزی SHIB با سرعتی ثابت ادامه دارد. طی ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۲۰۵۳۳۴۴۱ توکن SHIB در شش تراکنش سوخت. در هفت روز گذشته در مجموع ۲,۷۳۴,۳۵۹,۷۴۲ توکن SHIB در ۱۳۰ تراکنش حذف شد.

بن شیبا اینو جهش شگفت انگیز ۱۳٪ را نشان داد. توکن BONE شیب، که به عنوان توکن گاز شیباریوم نیز عمل می‌ کند، رشد شگفت‌انگیز ۱۳ درصدی را نشان داد.

در حال حاضر BONE با ۱۱.۳۳ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۸۷۷ دلار رسید. قیمت BONE ممکن است به کاربرد رو به رشد آن در شیباریوم بتا واکنش نشان داده باشد.

طبق گزارشات قبلی، نسخه آزمایشی شیباریوم (پاپی نت)، به نقطه عطف مهم ۱ میلیون بلوک دست یافت. PuppyScan گزارش داد که این شبکه آزمایشی ۱,۰۲۸,۹۲۶ بلاک کل ایجاد کرده است.

خواندن این مقاله
بیلی مارکوس، یکی از بنیانگذاران دوج کوین را در توییتر مسدود کرد

از زمان راه اندازی این شبکه در ۱۱ مارس، شبکه آزمایشی Shibarium در مجموع ۱۳,۳۰۷,۹۷۱ تراکنش را انجام داد. تعداد آدرس های کیف پول در حال تعامل از ۱۶ میلیون عبور کرد و به ۱۶,۰۵۱,۱۴۹ رسید.

1/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا