اخبار

دستیابی بلاکچین ترون به نقطه های عطف جدید

جاستین سان، موسس ده، موفقیت بلاک چین ترون را در ساعات اولیه روز پنجشنبه توییت کرد. بر اساس یک عکس فوری منتشر شده توسط اکسپلورر بلاک چین Tron، TronScan نشان می دهد که کل ارزش انتقال یافته به بلاک چین ترون در حال حاضر 5.2 تریلیون دلار است. این رقم یکی از بالاترین مقادیر انتقال در صنعت ارزهای دیجیتال است. سان این ویژگی را به «قدرت بلاک چین» نسبت می دهد.

علاوه بر این، داده‌های Tron Scan نشان می‌دهد که در 24 ساعت گذشته 7.9 میلیارد دلار تراکنش روی ترون انجام شده است. همچنین تعداد کل تراکنش‌ها در این بلاک چین تقریباً 3.7 میلیارد است. تنها در 24 ساعت گذشته، 4.7 میلیون تراکنش در این بلاک چین انجام شده است. زنجیر.”
Tron از زمان راه اندازی خود در سال 2018 (2018) رشد شگفت انگیزی داشته است. اکنون، چهار سال پس از راه اندازی، این شبکه بیش از 109 میلیون حساب کاربری دارد. طبق پلتفرم DefiLlama، با وجود میزبانی تنها 10 پروتکل، بلاک چین دومین بلاک چین بزرگ از نظر ارزش کل مسدود شده (TVL) است. با TVL فعلی 5.72 میلیارد دلار در زمان انتشار، از زنجیره هوشمند Binance، Avalanche، Paligan و Solana پیشی گرفته است.

ترون که به عنوان اتریوم بعدی معرفی می شود، تنها از نظر TVL از اتریوم عقب تر است. اتریوم TVL تقریباً 34.26 میلیارد دلار با 544 پروتکل است. همچنین در DeFi، اتریوم 58 درصد از کل TVL را به خود اختصاص داد و ترون با 9.75 درصد سهم در جایگاه دوم قرار گرفت.

علاوه بر دستیابی به این پیشرفت ها، الگوریتم اثبات سهام Tron از مصرف انرژی پایینی برخوردار است. همانطور که قبلا گزارش شده است، داده های اخیر نشان می دهد که ترون قدرتمندترین بلاک چین در اکوسیستم ارزهای دیجیتال است.

خواندن این مقاله
تغییر مقررات برق ماینینگ توسط وزارت نیرو

منبع: coingape

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا