اخبار

جمع آوری کمک های مالی GameFi در ماه آگوست 135 درصد افزایش یافته است

علیرغم کاهش مداوم بازار ارزهای دیجیتال، GameFi همچنان یک نیروی مسلط در فضای بلاک چین و کریپتو است. آمارهای اخیر DappRadar نشان می دهد که بازی های Web3 و پروژه های Metaverse در ماه گذشته 748 میلیون دلار جمع آوری کرده اند. این میزان نسبت به تیرماه ۱۳۵ درصد افزایش داشته، اما نسبت به ژوئن همچنان ۱۶ درصد کاهش داشته است.
بازی های بلاک چین در سه ماهه گذشته 3.1 میلیارد دلار سرمایه جذب کردند. تاکنون در سال 2022، 6.9 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری شده است. پیش‌بینی امسال حاکی از آن است که سرمایه‌گذاری‌ها به 10.2 میلیارد دلار خواهد رسید که 20 درصد افزایش نسبت به 4 میلیارد دلار در سال 2021 نشان می‌دهد.

در این گزارش: با نگاهی به تصویر کلی مشاهده می‌کنیم که 38 درصد سرمایه‌گذاری‌ها به زیرساخت، 33 درصد به بازی‌ها و پروژه‌های متاورس و 27 درصد به شرکت‌های سرمایه‌گذاری اختصاص دارد.
بیش از 50 درصد استفاده صنعتی هنوز در بازی های بلاک چین است.
در سمت غیرچند توکن (NFT)، تعداد کل تراکنش‌های مربوط به بازی با 13.25 درصد افزایش و فروش با 83.36 درصد افزایش به بیش از 1.3 میلیون در ماه آگوست رسید. نظرسنجی اخیر ChainPlay نشان داد که 75٪ از سرمایه گذاران GameFi فقط برای پروژه های بازی به فضای ارزهای دیجیتال می پیوندند و 81٪ تجربه خوب در بازی را بر سودآوری اولویت می دهند.

در اواسط پروتکل، حجم معاملات اتریوم با 14.40 درصد کاهش در ماه آگوست به 11 میلیون دلار رسید. در همین حال، سولانا با 171 درصد افزایش به 1.7 میلیون دلار در کل حجم تجارت و رونین با 27.64 درصد به 8.2 میلیون دلار رسید.

خواندن این مقاله
اپل از آخرین فناوری تراشه TSMC تایوان در آیفون و مک بوک استفاده خواهد کرد

منبع:cointelegraph

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا