اخبار

جمع آوری سرمایه 50 میلیون دلاری توسط مجموعه NFT Proof به رهبری a16z

Proof روز سه شنبه طی یک رویداد زنده برای جامعه شرکت اعلام کرد که Proof 50 میلیون دلار در یک دور سرمایه گذاری سری A در آماده سازی برای راه اندازی مجموعه جدید NFT خود جمع آوری کرده است.

این آخرین دور سرمایه گذاری به رهبری a16z شامل شرکت از جمله Seven Seven Six، True Ventures، Collab+Curency، Flamingo DAO، SV Angel و VaynerFund است.

کوین رز، مدیر عامل Proof of Proof معتبرترین سرمایه گذاران و سرمایه برای ادامه ارائه محصولات و خدمات عالی با بلوغ کسب و کار در بلندمدت.” او در یک بیانیه مطبوعاتی گفت.

سومین مجموعه امن NFT: Moonbirds Mythics، 20000 PFP (تصویر نمایه) که قرار است در اوایل سال 2023 (اواخر 1401) منتشر شود. Moonbirds Dao، یک سازمان مستقل و غیرمتمرکز، بر صدور مجوز نام تجاری MoonbirdsFT، اعطای حقوق علامت تجاری و توزیع بودجه برای پروژه های آینده NFT شرکت نظارت خواهد کرد.

مدیران شرکت همچنین برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی پلتفرم شبکه‌های اجتماعی مشترک Proof اعلام کردند که به کاربر اجازه می‌دهد مجموعه‌های NFT خود را به نمایش بگذارند و نظریه‌های مبتنی بر داده‌ها را در مورد صنعت NFT ارائه دهند. این پروفسور همچنین برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی توکنی به همین نام فاش کرد که در سال ۲۰۱۸ جزئیات آن منتشر خواهد شد. در سال 2023 معرفی خواهد شد.

منبع: Coindesk

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
محدودیت استفاده از SWIFT در صرافی بایننس؛ ماجرا چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا