اخبار

توسعه‌ دهنده شیبا اینو از طرح‌ های پلتفرم شیباریوم رونمایی کرد

توسعه‌ دهنده شیبا اینو، شیتوشی کوساما از برنامه ‌های خود در شیباریوم پرده ‌برداری کرد. کوساما در وبلاگش در مورد توسعه این پلتفرم و چالش های آن صحبت کرد.

کوساما توضیح داد که هدف او ایجاد یک پلتفرم متفاوت و قابل اجرا برای اکوسیستم ارز دیجیتال است. وی همچنین گفت که راه اندازی این برنامه برای پروژه های کلاهبرداری نیست.

به نقل از U.Today، کوساما بر اهمیت گردآوری بهترین تیم ممکن برای انجام این کار تاکید کرد. علیرغم وجود انتقادات و مشکلات، کوساما همچنان بر هدف خود متمرکز بود. او به طور خستگی ناپذیر برای به ثمر رساندن شیباریوم تلاش می کرد.

با این حال، کوساما اذعان کرد که این پروژه بر سلامت روان او تلفاتی وارد کرده است. او گفت که این برنامه او را به یک سفر معنوی هدایت کرد تا زندگی جدیدی برسد.

فراز و نشیب راه اندازی شیباریوم

او از آن زمان به پروژه برگشت و با تیم Shibarium برای ایجاد روابط و دوستی های جدیدی کار می کند. این روابط در حقیقت به زنده کردن این پلتفرم کمک می کند.

این توسعه دهنده تأکید کرد که شیباریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز خواهد بود که از همه استقبال می کند. کوساما همچنین بر اهمیت سختکوشی و دستاوردهای جامعه شیب تأکید کرد. وی از اعضای جامعه که بی وقفه برای موفقیت این پروژه تلاش کردند قدردانی کرد.

کوساما علاوه بر بحث پروژه لایه ۲، به موضوع “نژادها” نیز پرداخت و خواستار پایان دادن به این موضوع شد. کوساما تاکید کرد که برخی ممکن است با موضع او مخالف باشند، اما او معتقد است قضیه نژادها وحدت جامعه شیب را تضعیف می کنند.

خواندن این مقاله
خبری خوب برای زنجیره BNB | شبکه اصلی گرین فیلد راه اندازی شد

علاوه بر آن، او در مورد پروژه متاورس Shiba Inu، همکاری Welly، و همچنین مشارکت های به روزرسانی این پروژه صحبت کرد.

طبق گزارشات کوین لند، عرضه نسخه بتا شیباریوم ممکن است در همین هفته انجام شود.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا