اخبار

بیش از 700 میلیون دلار بیت کوین از صرافی کوین بیس برداشت شد

طبق گزارش CNBC، داده‌های CryptoQuant نشان می‌دهد که نزدیک به 40000 بیت کوین (خالص) از Coinbase، یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در میان سرمایه‌گذاران نهادی، در روز سه‌شنبه، 18 اکتبر برداشته شده است.
این خروج بیت کوین بزرگترین خروج سرمایه در میان صرافی های ارز دیجیتال از زمان سقوط عمده بازار در ژوئن سال جاری بود که دومین صرافی بزرگ بود.
داده های نشانگر «حرکت خالص بیت کوین» نشان می دهد که سرمایه گذاران دارایی های خود را از صرافی ها خارج می کنند و از دوره فروش به دوره انباشت می روند.
به گفته مارتن رگترشوت، تحلیلگر کریپت کوین، ارزش بیت کوین های برداشت شده در روز سه شنبه با تراکنش های دسته ای 122 بیت کوین از 700 میلیون دلار فراتر رفت. به گفته وی، این یک الگوی آشنا است که چندین بار در طول دوره گاو نر 2021 تکرار شده است.
رگترشات گفت که به نظر می رسد این تراکنش ها معاملات خارج از بورس (OTC) بوده و بنابراین بر قیمت بیت کوین تأثیری نداشته است.
بیت کوین در روز سه شنبه 19233 دلار معامله شد که نسبت به روز گذشته 1.5 درصد کاهش داشت. قیمت اتریوم نیز در همین بازه زمانی 1.7 درصد کاهش یافت و به 1301 دلار رسید. هر دو دارایی در یک محدوده باریک با حرکت اندکی در ماه گذشته حرکت می کنند.
در حالی که نسبت کیف پول بیت کوین نسبت به اوج خود در ماه گذشته کاهش یافته است، این نسبت هنوز به اوج خود نزدیک است. در نتیجه، قیمت Bincoin همچنان بیشتر تحت تأثیر عوامل کلان اقتصادی مانند انتشار داده‌های مهم اقتصادی (تورم) و سیاست‌های پولی بانک فدرال رزرو آمریکا قرار دارد. بدون شک نوسانات غیرعادی قیمت بیت کوین در روزهای اخیر توجه بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.
از سوی دیگر شاخص های اصلی بورس در صبح روز سه شنبه صعودی بودند. بر اساس گزارش FactSet، عملکرد سهام شرکت های فعال در ارزهای دیجیتال در این روز بیشتر مثبت بوده است. البته به استثنای بانک سیلورگیت که سود آن در روز سه شنبه به دلیل عدم علاقه اخیر سرمایه گذاران به بازار ارزهای دیجیتال، ضعیف تر از حد انتظار بود.

امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ: شانس بلک راک برای تأیید ETF اسپات بیت کوین ۵۰درصد است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا