اخبار

بیت کوین با توجه به رویدادهای مهم کلان در هفته جاری ،برای حرکت بزرگ بعدی خود آماده است

علیرغم این واقعیت که بازارهای مالی ایالات متحده دیروز به مناسبت روز کارگر بسته بودند، بازار ارزهای دیجیتال هرگز تعطیل نیست، به خصوص زمانی که در انتظار رویدادهای مهم اقتصاد کلان در روز یکشنبه است.
طی چهار روز آینده، سرمایه گذاران سخنرانی های سران کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و فدرال رزرو را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت. علاوه بر آنها، گزارش کتاب بژ فدرال رزرو و نظرات جو بایدن در مورد فرمان اجرایی کریپتو نیز به دنبال خواهد داشت.

وضعیت فعلی بازار ارزهای دیجیتال
بیت کوین از زمان سقوط در اواخر آگوست (اوایل سپتامبر) به مدت 10 روز رشد کرده است، بنابراین به نظر می رسد که این ارز دیجیتال پرچمدار به حرکت بزرگ بعدی خود نزدیک است. متأسفانه به نظر می رسد قدم بعدی بزرگترین ارز دیجیتال جهان بر اساس رکورد قبلی آن باشد.
بیت کوین در حال حاضر در محدوده بسیار محدودی از 20,300 تا 19,500 دلار معامله می شود که سطح 19,000 دلار به عنوان سطح پشتیبانی عمل می کند. طبق گزارش CoinShares، با نزدیک شدن بیت کوین به این سطوح قیمتی، تعداد کسانی که به دنبال باز کردن موقعیت های معاملاتی کوتاه هستند به سرعت افزایش می یابد.
اگر در این مورد صادق باشیم، می بینیم که آقای جنسلر یکی از مخالفان سرسخت دنیای ارزهای دیجیتال در جامعه است. همچنین آقای پاول در حال حاضر به دنبال سیاست پولی برای مهار تورم است. بنابراین، نباید انتظار داشت که اظهارات این دو مقام مانع از آن شود که بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه در ماه سپتامبر دچار سرنوشت نامطلوبی شوند. این ماه به عنوان “شهریور سیاه” برای دارایی های پرریسک شناخته می شود.

خواندن این مقاله
شرایط ماینرها سخت‌تر از همیشه؛ استخراج بیت کوین زیر ۲۰هزار دلار صرفه ندارد

منبع: UTODAY

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا