اخبار

به اعتقاد رئیس SEC، با رمزارزها هم باید مانند سایر بازارهای سرمایه رفتار شود

گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در روز جمعه یک مقاله در وال استریت ژورنال در مورد نحوه نظارت بر دارایی های رمزارزی منتشر کرده است. او توضیح داد:

«دلیلی وجود ندارد که رفتار ما با بازار رمزارزها، فقط به این دلیل که از فناوری متفاوتی استفاده می کند، متفاوت از بقیه بازارهای سرمایه باشد.»

گنسلر در ادامه توضیح داد: «رویدادهای اخیر بازار نشان می‌ دهد که چرا ضروری است که شرکت‌ های رمزارزی از قوانین اوراق بهادار پیروی کنند. «در ماه‌ های اخیر، برخی از پلتفرم‌ های وام‌ دهی رمزارزی حساب‌ های سرمایه‌ گذاران خود را مسدود کرده یا ورشکسته شده‌ اند. وقتی صحبت از ورشکستگی به میان می‌ آید، این سرمایه‌ گذاران باید بتوانند در دادگاه علیه این شرکت ها شکایت کنند.»

رئیس SEC تاکید کرد: صرف نظر از اینکه محصول مالی چه چیزی باشد، خواه یک برنامه، یک پلتفرم وام دهی، یک صرافی رمزارزی یا یک پلتفرم امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) باشد:

«در طول چند دهه‌ ی اخیر با توجه به پرونده هایی که وجود داشته، دیوان عالی به وضوح بیان کرده است که واقعیت‌ های اقتصادی را یک محصول تعیین می‌ کند، نه برچسب‌ ها. که آیا آن یک اوراق بهادار تحت قوانین اوراق بهادار است یا خیر؟»

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
چهار عامل نشان دهنده ورود شیبا اینو به بازار گاوی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا