اخبار

برینارد، نایب رئیس فدرال رزرو، خواستار مقررات ویژه رمزارزی است

لائل برینارد، معاون فدرال رزرو گفت: «اگرچه بازار ارزهای دیجیتال همان ریسک‌های مالی سنتی را دارد، اما برای شرایطی که تحت پوشش قوانین موجود نیستند، به قوانین جدیدی نیاز دارد.»
برینارد در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه سیاست های بانکی و انتقال پول در سال 2022 در روز چهارشنبه گفت: “ما به این نتیجه رسیده ایم که سیستم مالی ارزهای دیجیتال همان خطراتی را دارد که در امور مالی سنتی می شناسیم.” اما با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ارزهای رمزنگاری شده، لازم است “سیستم های نظارتی شفاف ایجاد شود”.
Brainerd پروژه بانک مرکزی در مورد دلار دیجیتال ایالات متحده را رهبری می کند و نقش او به عنوان شماره 2 در هیئت مدیره فدرال رزرو باعث می شود دیدگاه او در مورد ارزهای دیجیتال بسیار مهم باشد. آخرین اظهارات برینارد بازتاب نظرات قبلی اوست مبنی بر اینکه بخش مالی باید همان استانداردهای امنیتی ارزهای سنتی را رعایت کند تا از تبدیل شدن آن به تهدیدی برای سیستم مالی گسترده‌تر جلوگیری کند. نایب رئیس فدرال رزرو همچنین در سخنرانی خود درباره خطرات استیبل کوین صحبت کرد. او پیش‌بینی می‌کند که بسیاری از این توکن‌ها در آینده توسط بخش خصوصی ایجاد خواهند شد و مشکل اینجاست که بانک مرکزی باید ارز دیجیتال بانکی خود (CBDC) را منتشر کند.
وی گفت: استیبل کوین ها یکی از حوزه هایی است که به نظر من اگر به خوبی مدیریت نشود، بیشترین پتانسیل ریسک را دارد و البته این ریسک ها به دلیل نوسانات استیبل کوین ها به راحتی می توانند به سیستم مالی سنتی سرایت کنند.

خواندن این مقاله
دونالد ترامپ از مجموعه NFT جدیدی با عکس‌ بازداشت خود رونمایی کرد

منبع: coindesk

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا