اخبار

اوبر 100 میلیون دلار مالیات معوقه برای وضعیت شغلی رانندگان خود پرداخت کرد

سرویس هم‌سفری آنلاین اوبر تکنالوجیز (Uber Technologies (NYSE:UBER) Inc) روز دوشنبه ضمن تاکید مخالفت خود با “کارمند” در نظر گرفتن رانندگان شرکت از سوی دولت محلی، اعلام کرد به خاطر طبقه بندی رانندگان در منصب پیمانکار، 100 میلیون دلار مالیات بیکاری به دولت فدرال نیوجرسی پرداخت کرده است.

اوبر افزود این تنها کسری از حدود یک میلیارد دلاری است که دولت در ابتدا در حسابرسی های خود از این شرکت خواسته بود. به بیان دقیق تر، این شرکت مسافربری 12.1 میلیون دلار و شرکت تابعه آن Raiser حدود 88 میلیون دلار پرداخت کرده اند.

وزارت کار و توسعه نیروی کار نیوجرسی در سال 2019 دو شرکت اوبر و Raiser را به دلیل مالیات های پرداخت نشده بیکاری در سال های 2014 تا 2018 که ناشی از طبقه بندی نادرست رانندگان آن بود، جریمه کرد. به گزارش نیویورک تایمز، اداره کار ایالتی گفته است که حسابرسی های اولیه برآودرهایی بوده است که بدون همکاری اوبر انجام شد. حسابرسی بعدی، با تکیه بر داده های حقوق و دستمزد کارگران ارائه شده توسط اوبر، به این نتیجه رسید که اوبر و واحد زیر مجموعه آن مجموعاً 100 میلیون دلار مالیات معوقه، جریمه و بهره بدهکار هستند.

در این گزارش به نقل از رابرت آسارو آنجلو (Robert Asaro-Angelo)، کمیسر دپارتمان کار، آمده است: «تلاش‌های ما برای مبارزه با طبقه‌بندی نادرست کارگران در نیوجرسی همچنان ادامه خواهند داشت».

منبع: investing

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
خبری خوب برای زنجیره BNB | شبکه اصلی گرین فیلد راه اندازی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا