اخبار

امضای قرارداد همکاری Blockchain.com با ستاره دالاس کاوبویز برای تبلیغات این شرکت

طبق اعلامیه روز سه شنبه، پلتفرم Blockchain.com با بازیکن ستاره تیم فوتبال دالاس کابوی لیگ فوتبال آمریکا (NFL) همکاری کرده است. داک پرسکات بازیکن مشهور NFL است. قرار بود پرسکات مدافع پشتیبان تونی رومو، استارتر کابوی ها باشد، اما زمانی که کوارتربک اصلی رومو مصدوم شد، پرسکات هدایت تیم را بر عهده گرفت. عملکرد او در زمین باعث شد کابوی ها فصلی موفق داشته باشند و پرسکات به عنوان بهترین بازیکن تهاجمی NFL انتخاب شود.

Blockchain.com قرارداد همکاری با ستاره دالاس کابوی برای تبلیغات این شرکت امضا کرده است. شرکت ارزهای دیجیتال Blockchain.com قبلاً در اواسط آوریل با Dallas Cowboys قراردادی امضا کرده بود. این شرکت به “شریک دارایی دیجیتال انحصاری” تیم NFL تبدیل شد و همچنین این شرکت رمزارزی اعلام کرد که در تبلیغات تلویزیونی، بنرهای تیم و رادیو حضور می یابد. طبق اعلام روز سه‌ شنبه، شرکت گفته است که پرسکات در تلویزیون، رادیو و رسانه‌ های اجتماعی حضور می یابد و بدین گونه پرسکات تبلیغات را برای Blockchain.com انجام خواهد داد.

Blockchain.com گفت که این تیم NFL اساساً «رمزارزها را به مخاطبان گسترده‌ تری معرفی خواهد کرد.» شرکت رمزارزی در طی این اعلامیه توضیح داد: «در ادامه راه، طرفداران می‌ توانند منتظر ویدیوهای آموزشی در مورد نحوه استفاده از کیف پول Blockchain.com و محتوای بیشتری برای ارتقاء سواد مالی خود باشند.»

پرسکات، مدافع کابوی های دالاس در بیانیه ای گفت: «همانطور که قبلاً گفتم، جهان نیاز به تغییر دارد. رمزارزها راهی برای آزادی مالی ارائه می‌ کنند و هدف آن ها ایجاد تحول در رابطه ما با پول است. من مفتخرم که در کنار Blockchain.com به ایجاد آگاهی در جهت ساختن آینده مالی بهتر کمک می کنم.»

خواندن این مقاله
مراقب کوپن ها و NFT های جعلی نات کوین باشید!

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا