اخبار

اقدامات SEC چقدر برای سرمایه‌گذاران هزینه داشته است؟

اخیراً در فضای کریپتو، بحثی در مورد ضرر ۱ میلیارد دلاری ناشی از اقدامات کلاهبرداران در جریان است.این بحث این واقعیت را مطرح کرد که با وجود این ضرر میلیارد دلاری، اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از نظر دلاری به سرمایه‌گذاران آسیب بسیار بیشتری رسانده است.

جان دیتون (John Deaton)، یک فعال برجسته طرفدار XRP و بنیانگذار CryptoLaw، استدلال بعدی خود را علیه SEC مطرح کرد و اظهار داشت که اقدامات این تنظیم‌کننده علیه XRP به تنهایی حدود ۱۵ میلیارد دلار ضرر برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته است.به گفته این وکیل، این رقم تمام پولی است که سرمایه‌گذاران XRP از زمانی که SEC تصمیم گرفت تمام XRPهای موجود از جمله آنهایی که در بازار ثانویه فروخته می‌شوند را به عنوان اوراق بهادار معرفی کند، از دست داده‌اند.ادعای دیتون بر این واقعیت استوار است که بسیاری از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند Coinbase و Kraken، بلافاصله XRP را در نتیجه تصمیم SEC از پلتفرم خود حذف کردند.

علاوه بر این، تحقیقاتی که راه‌اندازی شده‌اند فشار دائمی بر قیمت XRP وارد می‌کنند.

ETF بیت کوین مقیاس خاکستری؟

رایان سلکیس، موسس شرکت تحلیل مساری نیز به شدت به این مرجع نظارتی اعتراض کرده است. در حالی که ادعاهای دیتون علیه SEC مربوط به پرونده XRP بود، سلکیس همچنین به ضرر 7 میلیارد دلاری برای
سرمایه گذار Grayscale به دلیل رد ETF بیت کوین شرکت توسط SEC اشاره کرد.

امروز گزارش شد که کمیسیون اعلام کرد که ETF می تواند برای روش های کلاهبرداری و دستکاری بازار استفاده شود.

منبع: u.today

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
رالی چشمگیر آدرس های شیبا اینو
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا