اخبار

افزایش 44 درصدی ارزش رمزارزهای قرارداد هوشمند در پی نزدیک شدن به ادغام اتریوم

قیمت نسبت به ارزش بازار محبوب‌ترین سکه قرارداد هوشمند در دو ماه گذشته به شدت افزایش یافته است زیرا جامعه ارزهای دیجیتال منتظر به‌روزرسانی «ادغام» اتریوم است. به‌روزرسانی اتریوم این است که پس از ادغام، مکانیسم این ارز دیجیتال از الگوریتم اثبات کار به اثبات سهام تغییر کرد.
اتریوم پیشرفت زیادی در این ارتقا داشته است که در کمتر از دو روز در 14 سپتامبر اتفاق می افتد. علاوه بر ادغام اتریوم، انتظار می رود شبکه بلاک چین کاردانو نیز در 22 سپتامبر شاهد ارتقاء باشد. در زمان نگارش این مقاله، ارزش دلاری مطلق ارزهای دیجیتال هوشمند 1.19 درصد افزایش یافته است.
طبق داده‌های وب‌سایت coinmarketcap.com، ارزش اولین قراردادهای سطح بالا که از پول استفاده می‌کنند 316 میلیارد است. پنج ارز دیجیتال قراردادهای هوشمند برتر از نظر ارزش عبارتند از اتریوم، بایننس کوین، کاردانو، آوالانچ و اتریوم کلاسیک. در هفته گذشته، اتریوم 12.52٪، BNB 6.05٪، Cardano 2.67٪، Avax 8.15٪ و Ethereum Classic 19.34٪ افزایش یافت. با این افزایش، قیمت ارزهای دیجیتال قرارداد هوشمند به بالاترین میزان خود در 80 روز گذشته رسیده است، زمانی که ارزش کل آنها در 23 ژوئن 2022 (2 ژوئیه 1401) به 218.9 میلیارد دلار رسید.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
میم کوین بانک به ارزش بازار ۱ میلیارد دلار نزدیک می شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا