اخبار

افزایش ۹٪ قیمت دوج کوین

ایلان ماسک به دنبال اخذ مجوز استفاده از رمزارزها در توییتر است

دیروز قیمت بیت کوین و بازار رمزارزها در آستانه اعلام نرخ بهره از سمت فدرال رزرو کاهش یافتند. اما در ساعت‌های اولیه دیشب خبری منتشر شد که منجر به افزایش قیمت دوج کوین بر خلاف بازار شد. در این خبر آمده بود که توییتر به دنبال اخذ مجوزهای لازم است تا در آینده از رمزارزها در سیستم پرداختی خود پشتیبانی کند.

به گزارش یو تودی ، فردا چهارشنبه ساعت 22:30 به وقت تهران، نرخ بهره آمریکا از سمت فدرال رزرو اعلام خواهد شد. انتظار می‌رود این بار 0.25٪ افزایش در این نرخ داشته باشیم. قیمت بیت کوین در آستانه اعلام این نرخ، دیروز بیشترین کاهش روزانه خود را از اواسط ماه دسامبر با 3.86٪ افت تجربه کردو در لحظاتی حتی به 22,500 دلار رسید.

بیشتر آلت کوین‌ها در این وضعیت ریزش‌های شدیدی را تجربه کردند به عنوان مثال قیمت اتریوم با نزدیک به 5٪ کاهش به 1540 دلار رسید و قیمت کاردانو با حدود 6.5٪ کاهش به زیر 0.37 دلار رسیده است.

رشد قیمت DOGE همزمان با پذیرش رمزارزها از سمت توییتر

قیمت DOGE دیروز عصر در حوالی 0.084 دلار قرار داشت. در این زمان خبرگذاری فایننشیال تایمز خبری را منتشر کرد که در آن به این موضوع اشاره شده بود که ایلان ماسک مدیرعامل توییتر به دنبال اخذ مجوزهای لازم است تا رمزارزها را به سیستم پرداختی توییتر اضافه کند. به نظر می‌رسد ایلان ماسک قصد دارد تا در آینده اکوسیستم توییتر را نیز گسترش دهد و آن را به یک ابزار پرداخت مانند پی‌پال تبدیل کند. به دنبال اعلام این خبر، علی‌رغم ریزش قیمت BTC، تاکنون قیمت دوج حدود 8.8٪ رشد کرده است و به نزدیکی 0.094 دلار رسیده است.

خواندن این مقاله
کارشناس بانکی: بیت کوین ممکن است در سال ۲۰۲۳ به ۵هزار دلار سقوط کند

ضمن اینکه این افزایش قیمت DOGE، آن را تا مرز خط روند نزولی (خط قرمز) که از ماه نوامبر پابرجاست پیش برده است. در صورت شکست این مقاومت قیمت DOGE می‌تواند افزایش بیشتری را تجربه کند.

به نظر شما تصمیم توییتر به اجرایی کردن استفاده از رمزارزها می‌تواند قیمت دوج را دوباره به روند صعودی بازگرداند؟ نظر خود را زیر همین پست با ما درمیان بگذارید.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا