اخبار

استخراج کننده بیت کوین Stronghold برای کاهش بدهی دستگاههای استخراج را باز می گرداند

آخرین گزارش درآمد Stronghold نشان داد که زیان خالص شرکت معدنی فهرست Nasdaq در سه ماهه دوم سال جاری به 40.2 میلیون دلار افزایش یافت، در حالی که سال قبل از آن 3.2 میلیون دلار ضرر داشت.
Stronghold سه‌شنبه اعلام کرد که با گروه سرمایه‌گذاری دیجیتال نیویورک و یک وام‌دهنده دیگر برای بازگرداندن تسهیلات استخراج بیت‌کوین به منظور کاهش ۶۷.۴ میلیون دلار بدهی به توافق رسیده است، در اقدامی که شرکت انتظار دارد «وضعیت مالی Stronghold را به طور قابل‌توجهی بهبود بخشد و آن را برای افزایش انعطاف‌پذیری مالی قرار دهد. پیش رفتن.”
این شرکت همچنین نامه تعهدی از WhiteHawk Finance LLC برای بازسازی و گسترش ترتیبات تامین مالی تجهیزات فعلی خود برای اضافه کردن 20 میلیون دلار ظرفیت وام دریافت کرد.
این شرکت گفت که با این توافق‌ها و سایر بازسازی‌های اسکناس قابل تبدیل در طرح خود، Stronghold قصد دارد بدهی معوق خود را به میزان 79 میلیون دلار یا حدود 55 درصد از کل اصل معوقه تا 30 ژوئن کاهش دهد.
این شرکت گفت: «استرانگ‌هولد به‌طور مداوم بین فروش برق در شبکه و استخراج بیت‌کوین جابه‌جا شده است.»
ظرفیت تولید برق Stronghold بدون تغییر باقی می ماند. گرگ بیرد، رئیس مشترک و مدیر عامل Stronghold در بیانیه ای گفت: «[اگرچه] ناوگان استخراج بیت کوین ما در کوتاه مدت کاهش یافته است، اما ما به طور قابل توجهی در معرض بازارهای قدرتمند قدرت هستیم که همچنان محدود هستند».

منبع:forkast

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
امتیاز دهی به این مطلب
خواندن این مقاله
بیت کوین پس از سپری آخر هفته ای ضعیف ، به سطح 30,000 دلاری بازیابی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا