اخبار

از نظر صندوق بین‌المللی پول، رمزارزها می توانند به جریان اصلی پرداخت تبدیل شوند

صندوق بین‌المللی پول (IMF) گزارشی با عنوان «مقررات و اجرای ارزهای دیجیتال می‌تواند فضای امنی برای نوآوری فراهم کند» در نسخه سپتامبر مجله شاخص مالی و توسعه خود منتشر کرد. این گزارش توسط آدیتیا نارایان، معاون مدیر بازارهای پولی و سرمایه صندوق بین المللی پول و مارینا مورتی، معاون رئیس صندوق بین المللی پول تهیه شده است.
این گزارش توضیح می‌دهد: «دارایی‌های رمزنگاری بیش از یک دهه است که وجود داشته‌اند، اما اخیراً تلاش‌ها برای تنظیم آن‌ها به یک اولویت در دستور کار سیاست‌گذاران تبدیل شده است».
تنها در چند سال گذشته بوده است که دارایی‌های رمزنگاری شده از محصولات خاص به حضور پر رنگ‌تر به عنوان سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، پوشش‌دهی در برابر ارزهای ضعیف و ابزارهای پرداخت تغییر کرده‌اند.

نویسندگان خاطرنشان می‌کنند: «شکست صادرکنندگان ارزهای دیجیتال، صرافی‌ها و صندوق‌های تامینی، و همچنین کاهش اخیر ارزش‌های بازار ارزهای دیجیتال، اعتماد نظارتی را افزایش داده است.
این گزارش به تفصیل مشکلات مربوط به مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال را مورد بحث قرار می دهد. نارین و مورتی نوشتند: «اجرای چارچوب قانونی فعلی برای دارایی‌های رمزنگاری یا ایجاد یک دارایی جدید به دلایل مختلفی دشوار است.

برای شروع، دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است. با منابع گسترده و بسیاری از اولویت های دیگر، تنظیم کننده ها برای کسب استعداد و یادگیری مهارت ها تلاش می کنند.نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال دشوار است زیرا اطلاعات پراکنده است و تنظیم‌کننده‌ها برای نظارت بر هزاران اپراتور که مشمول الزامات گزارش‌دهی رسمی نیستند تلاش می‌کنند.

منبع: news.bitcoin

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
خواندن این مقاله
تحلیل تکنیکال دوج کوین(DOGE) ؛یک شنبه 27 شهریور
امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا