اخبار

آرمسترانگ می‌گوید : اگر توسط ناظران تهدید شود، شرط‌بندی اتریوم متوقف خواهد شد

بین تحریم‌های خزانه‌داری ایالات متحده که میکسر سکه تورنادو کش را در اوایل این ماه تحریم می‌کند و ادغام اتریوم که مدت‌ها مورد انتظار بود، به سرعت نزدیک می‌شود، فن‌آوران بلاک چین به طور فزاینده‌ای نگران این هستند که مقررات دولتی بر عملکرد اساسی اتریوم و اجماع آن برای اثبات مکانیسم سهام پس از ادغام تأثیر بگذارد.

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، امروز در توییتر به یک سناریوی فرضی پاسخ داد و گفت که در صورت تهدیدهای نظارتی، شرکت او سرویس سهامداری اتریوم خود را برای حفظ یکپارچگی شبکه بلاک چین تعطیل خواهد کرد.
این سوال روز یکشنبه توسط Lefteris Karapetsas، بنیانگذار اپلیکیشن حسابداری و تحلیل رمزنگاری متن باز Rotki مطرح شد. کاراپتزاس چندین بازیکن اصلی اتریوم را تگ کرد و آنها را به چالش کشید تا اگر تنظیم‌کننده‌های دولتی می‌خواهند آدرس‌های خاصی را سانسور کنند، بین دو گزینه انتخاب کنند.
او در توییتی با برچسب‌گذاری Coinbase، Kraken، Lido، Staked و Bitcoin Suisse پرسید:” در سطح پروتکل رعایت و سانسور می‌کنید، یا سرویس سهامداری را خاموش می‌کنید و یکپارچگی شبکه را حفظ می‌کنید. آرمسترانگ به نمایندگی از کوین بیس، تنها نماینده یکی از شرکت هایی است که در فیلمنامه ذکر شده است که در زمان نگارش مقاله پاسخ می دهد.


آرمسترانگ پاسخ داد: “این یک فرضیه است که امیدواریم در واقع با آن برخورد نکنیم.” اما اگر این کار را می‌کردیم، فکر می‌کنم گزینه دوم را انتخاب می‌کردیم. باید روی تصویر بزرگ‌تر تمرکز کنیم.”

او خاطرنشان کرد که یک گزینه بهتر و سوم ممکن است ظاهر شود، یا اینکه یک چالش قانونی “می تواند به دستیابی به نتیجه بهتر کمک کند.”

خواندن این مقاله
گمرک ایران: واردات ماینر با گرید انرژی پایین‌تر از A و B ممنوع است

واکنش آرمسترانگ به ویژه قابل توجه است، زیرا کوین بیس بیشتر روی آینده خود بر روی خدمات سودآور خود شرط بندی می کند و آن را یک “برد بزرگ” برای شرکت می نامد. و همین هفته، تحلیلگران جی‌پی مورگان در یادداشتی گفتند که ادغام اتریوم باید برای کوین‌بیس و سهام آن (COIN) به‌خاطر خدمات سهامداری اتریوم صعودی باشد.

بیش از یک هفته پیش، کوین بیس به سهامداران گفت: «در اوایل آگوست، ما برای اولین بار شروع به عرضه سهام اتریوم به مشتریان نهادی کردیم. ما به افزودن دارایی های سهامدار بیشتری برای مشتریان خرده فروشی و سازمانی خود در آینده ادامه خواهیم داد.
با این ادغام، سرمایه‌گذاران و تحلیلگران Web3 نگران هستند که بازیگران نهادی بزرگی که خدمات سهامداری برای اتریوم ارائه می‌کنند، احتمالاً تسلیم فشارهای تنظیم‌کننده‌های دولتی می‌شوند. و از آنجایی که آنها درصد زیادی از اعتبار سنجی ها را کنترل می کنند، غیبت آنها می تواند کل شبکه را تهدید کند.

الون آویو از شرکت سرمایه‌گذاری بلاک چین و رمزارز Collider VC تخمین می‌زند. اگر تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده از آنها بخواهند تراکنش‌ها را سانسور کنند، این بازیگران اصلی با آن مطابقت می‌کنند، به این معنی که 66 درصد از اعتبارسنجی‌های زنجیره بیکن اساساً از سانسور پشتیبانی می‌کنند.

منبع : Coinbase

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با صرافی کوین لند نمی‌باشد.
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا