اخبار

پیش بینی رالی قیمت بیت کوین تا آوریل ۲۰۲۴

شرکت تحقیقاتی استراتژی بازار Fundstrat روز دوشنبه پیش بینی قیمت بیت کوین خود را برای ماه های آینده فاش کرد. در تحلیل خود، این شرکت بر اساس تقاضایی که از ETF های BTC ایجاد شد استفاده کرد. همچنین، این شرکت نسبت به تایید ETF توسط SEC در آینده نزدیک مطمئن تر است. به گفته تحلیلگران این شرکت، چنین تأییدی احتمالاً تقاضا برای BTC را افزایش می دهد.

احتمال تایید ETF بیت کوین

شان فارل از Fundstrat خاطرنشان کرد که زمانی که ETF ها شروع به کار کنند، ممکن است اثر چند برابری بر روی شبکه بیت کوین وجود داشته باشد. او پیش بینی کرد که در آینده نزدیک ۷۵ درصد احتمال تایید ETF بیت کوین وجود دارد. در ژوئن سال ۲۰۲۳، شرکت‌هایی مانند BlackRock، Fidelity، Citadel و Valkyrie برای درخواست‌های فوری ETF ثبت نام کردند. او در یادداشتی که Business Insider به آن دسترسی پیدا کرد، اظهار داشت:
ما پیش‌بینی می‌کنیم که ETF بیت‌کوین سرمایه‌گذاران جدیدی را جذب کند و تقاضای بیشتری برای بیت‌ کوین ایجاد کند.

به گزارش کوین لند، طبق اخبار ارز دیجیتال این شرکت بر این باور است که رویداد هاوینگ بیت کوین که برای حدود آوریل ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، همراه با ETF بیت کوین بلک راک، می تواند یک رالی بزرگ برای ارزهای دیجیتال برتر ایجاد کند. رویداد هاوینگ، پاداش‌ های بلاکی را که به ماینرها برای پردازش تراکنش‌ های روی بلاک چین بیت‌ کوین داده می‌ شود، به نصف کاهش می‌ دهد و باعث کمبود ارز دیجیتال می‌ شود.

خواندن این مقاله
افزایش 44 درصدی ارزش رمزارزهای قرارداد هوشمند در پی نزدیک شدن به ادغام اتریوم

پیش بینی قیمت بیت کوین

این شرکت تحقیقاتی خاطرنشان کرد که قیمت بیت کوین می تواند تا ۵۲۱ درصد از محدوده فعلی ۳۰۰۰۰ دلار قبل از آوریل ۲۰۲۴ افزایش یابد. این باعث می شود در یک بازه زمانی نه ماهه به ۱۸۰۰۰۰ دلار برسد.
راه اندازی ای تی اف بزرگترین ارز دیجیتال تقاضای روزانه را به ۱۲۵ میلیون دلار می رساند، در حالی که عرضه روزانه تنها ۲۵ میلیون دلار است.

امتیاز دهی به این مطلب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا